Sunday, November 28, 2010

novel : syabab musafir kasih....


assalammualaikum.....

alhamdulillah....selamat bertemu kembali.....
hahahaa......da macam beritala plak......aku masih mempelajari lagi mengenai blog2 nie.....
tpi semakin hari aku semakin aku semakin happy plak ngan blog nie.....aku aser sekejap jerk happynyer nie sbb sok da blik bangi da pening paler aku blik......hahahaa.....=)
tpi xper tue esoknyer citer.....ari nie ari nie nyer citer......

seharian aku berjalan sumanyer demi menemani kakanda aku berjalan ke MAHA 2010.....tpi sayang aku xdpat masuk langsung kesana.....mungkin xder rezeki.....lenkalila nmpk gayanyer......dan memang ader hikmahnyer......sebab akak aku bawak anak kecik.......jadi nak ditakdirkan tdi ujan lebat siap kilat lagi.....nasib baik xdpt pegi kalu x....ntah mcm maneer agaknyer anak buah aku.....=(...da makin merepek da nie....huhuh.....

alhamdulillah.....dalam kesibukan aku memikirkan final year project aku leh plak mengisi sedikit masa dengan menghabiskan bacaan novel aku yg bertajuk syabab musafir kasih........
hahaha.....novel nie ditulis oleh Fatimah Syarha....aku aser macam novel nie da lamer terbit tpi aku baru baca sekarang.....ahahhaa....tpi aper2 pun aku memang happy sgt baca novel nie......
xtaula naper........mungkin permulaan dgn penutupnyer best kot.....=)
tpi aper2 pun korang yg pemuda2 nie elokla baca novel nie........nie aku ade sertakan sekali kulit bukunyer,,,,,


syabab musafir kasih


kalu nk pinjam gtaula....nnti aku tuliskan namer kedai buku aku beli nie.....ko pinjamla kat ctue yea,,,,,hehehhee,,,,,,,=)


1 comment:

  1. hehe ada hikmah tu.. novel tu memang bez. seriusly best! mmg sesuai utk semua lapisan masyarakat kih3..

    ReplyDelete