Tuesday, August 30, 2011

Selamat Hari Raya.....!!!!

Assalammualaikum.....

hai...apa khabar semua....?? maafla sibuk sikit dengan suasana dan keadaan tempat belajar baru.....sekarang nie aku bukan nk cerita pasal tempat belajar....tpi aku nk cerita pasal hari raya,...

Macam biasa tiap-tiap tahun mana lagi....Kuala Lumpurla kan....huhuh...nak buat macam mana da memang kat sini jerkla tiap-tiap tahun....tpi xperla da biasa,....lantakla orng nak kata aper...yang penting kita sama meyambut hari raya bersama orang tersayang....iaiitu ibubapa dan keluarga serta sahabat handai....isteri belum ada lagi ok....hahaha...!!

Menu pun memang setahun dua kali jerk....raya aidilfitri dan raya aidiladha....
1. ketupat.
2. nasi himpit.
3.rendang ayam
4. daging masak merah.
5.bihun sup.
6.sambal tumis.

lainkalila aku senaraikan lagi....malas plak aku nk tulis da malam-malam raya nie...

Dengan ini saya mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin buat rakan-rakan yang mengenali diri ini dan tidak mengenali diri ini... dan tak lupa juga kepada follower-follower atau yang tak jadi follower lagi.....

Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin.




Sekian saja untuk Ucapan raya kali nie....

Assalammualaikum.





No comments:

Post a Comment