Friday, July 8, 2011

....Bersawang.....




Assalammualaikum.....

aduiiiiiii.......!!!!!!! aper niee.....!!!!!! issshhh...!!!!!!!! fffuuuuuhhhhh.......!!!!!!!


credit to fatihahanapi


Perrrghhh...... da bersawangg da upanyer blog aku nie....!!!!! da macam dlam gmbar nie aku aser .....hahaha.....
okla tuekan sesuai la dengan ungkapan laman sesawang....baru aku dpat ungkapkan kenapa ianyer dipanggil laman sesawang......sengal punya fakta....xleh masuk kepala langsung...marah orang Dewan Bahasa dan Pustaka...i'm sorry...!!!!
6 bulan x berpenghuni risau jugak aku mnerla tau kene delete plak oleh pihak berwajib kan.....sekarang baru nk post balik.......hanya kunjungan2 balas jerk ader aku lakukan............hahaha....ttba seram pulak ngan blog aku biasala da lama tinggalkan blog aku nie.......hahahaha.......

sekarang aku sedang jalankan aktiviti mengemas pada blog nie.......ini x kena itu x kena.....aduyaaiiii.....!!!!! kenapa nie...?? kne lakukan sesuatu nie.....nie da masuk bulan 7 nie....bulan depan da nk bulan ramadhan.....nnti kalu raya bersawang blog aku nie xsmart plak....hahahah..... (aper ko merepek nie baiii nk kemas ke xnak nie kalau aku da ramas kepala ko minah...hahahah.......!!!) isshhh... mestila nk kemas....xkanlaa xnak kemas plakkan.....

6 bulan x menaip entry blog nie......ttba rasa rindu plak....asyik taip report, assignment, nota jerk bosan jugakkan...aperhal plak nie..time nk brkemas time tuela sakit perut......nie boleh mendatangkan kemalasan aku nk menaip nie...da jangan nk ngada2...kemas jugakk.....da bersawang da laman sesawang ko nie..... x kesian ke orang penat2 dtng nengok ko x post entry lagi.......masalahnyer ader ke orng dtng nengok....kalau ader cuba komen kat bawah nie sikit....hehehe.... bukan paksa ok...sjer jerk nk survey nengok market bukan android market ok...sini xder application.......

okla sampai sini dulu untuk entry beersawang nie.....kalau ader idea akan aku taip lagi....
adios amigos....aku berambus...!!!!!

assalammualaikum....







No comments:

Post a Comment