Saturday, January 1, 2011

2010 ke 2011

assalammualaikum

aper khabar....???
lagi sikit nk masuk 2 / 1 / 2011....harap2 sempatla aku post entri nie sebelum pukul 12 untuk merasai bahang tahun baru....xper aku cuba yea.....


2010 ke 2011...
setiap tahun masa akan berubah atau berganjak......tiada siapa pun yg bulih menahannyer daripada berhenti melainkan Allah s.w.t.....dah memang terbukti pun sebab akhirnyer 2011 tiba jua.....


2010 ke 2011...
usia aku kian berganjak dewasa selari ketuaan diriku....hehehe.....dulu umur aku 23 dan tahun nie insyaAllah 24 tahun.......muda lagikan xderla tua maner pun......


2010 ke 2011...
daripada kurus kepada lebih chubby sikit.....naper aku pun xtau.....??tapi memang biasala bak kata ali mamak semua naik......berat badan naikla......automatik size suar pun naik.....saiz baju pun naik....harga baju pun naik.....aduyaaaiiii.....!!!!


2010 ke 2011...
sebelum nie duk umah sewa.......sekrang nie da duk di rumah ibubapa sendiri.....hehehe....sebab aku da nk mula praktikal di ajinomoto yg sangat dekat ngan umah aku.....lagi 2 hari nie nk mula....

2010 ke 2011...
2010 aku masih diploma.......2011 insyaAllah aku akan berusaha untuk meyambung kepada yg lebih tinggi iaitu degree,,,,hehe,,,aku cuba untuk masuk thun nie jugak untuk degree lepas jerk aku abis praktikall.......


2010 ke 2011..
tahun lepas aku pakai broadband selama 2thun,.....dan sekrang aku pakai streamyx,,,,,hehehe...lebih laju daripada biasa.....tepat 29/12 aku terminate broadband dan 30/12 streamyx masuk....hahahah


2010 ke 2011...
bilik aku berubah wajah sejak semalam.....aku da selesai menolong wak tue mengecat bilik aku....daripada biru cair kepada warna ungu..(aku bukan gay okey)...hahaa..lantakla korang nak kater aper...bilik aku aku punya sukala aku nk lain daripada yg len....heheheh...


2010 ke 2011...
dulu TBS-BTS (terminal bersepadu selatan) belum digunakan....dan kini ia telah bulih digunakan sepenuhnyer...aper kene mengena ngan akukn.....mestila ader....dier dekat sangat2 dengan umah aku......mesti sesak gilerla highway depan umah aku nie.....aduyaaaiiiiiii...xsuka....xsuka......hahaha....


aper yg dapat disimpulkan disini ialah inilah perubahan di hujung 2010 ke awal 2011.......sebab tuela aku jarang2 online....sibuk sangat dengan renovate rumah.....dan sekrang umah aku da selesai direnovatekan....dan keadaan kembali kepada biasa....suka...suka.....hehehe.....

dikesempatan ini aku nak mengucapkan selamat tahun baru kepada semua rakan-rakan dan follower2 semua sertaa pemblogger2 tegar diluar saner.....teruskan berblogging dan berjogging serta berwalking....hehehe......


No comments:

Post a Comment