Thursday, December 9, 2010

Award dan tag sekaligus...

assalammualaikum.....

selalu aku akan jawab tag tpi xder hadiah.......kali nie tag yg agak special sikit......jawab tag dapat award........saper yg nk selesaikan tag dan award nie silala pergi ke blog chinta-ilahi....tpi jangan lupa yea....kenela jadi follower blog tue dulu.......

Photobucket
niela dier awardnyer


sekrang tibala masanyer untuk menyelesaikan tagnyer plak......ari nie jerk aku da selesaikan 2 tag.....huhu......tpi xper besela nk bwat mcm manerkn.....nk amik hadiah kenela buat jugak.....

1 - Apakah pendapat anda tentang blog cinta ilahi...???

Pada pendapat sayala, blog nie amat menarik sekali.....daripada tajuk saja kiter da mengetahui ianya bertemakan islamik dan chinta kiter pada ilahi......blog yg cute untuk disinggah setiap hari....(*_*)v....

2 - 3 perkara yg anda akan selalu buat semasa melawat blog cinta ilahi...??

---> mestila tinggalkan jejak disana untuk membuktikan yg kita bukan sekadar follow jerk.....hehehe....

--->membaca entri n story yg bnyk mmberikan faedah dan pengajaran......

--->mendengar lagu maher zain smpai abis......

--->smbil membaca entri bermain2 dgn mouse sebb nk nengok salji......(aku pantang betul kalu blog ader benda nie mesti aku leka main2 jap...)


3 - tagkan kepada 5 orang



okayla......segalanya da selesai.....hehehehe.....kepada sesiapa yg telah ditagkan maka dengan ini saya menjadikan ia WAJIB....jadi pandai2la yea......
sampai di sini saja yea......saya yg saya xtagkn kalu nk buat pun bleh jugak.....
Silakann.....!!!!!




1 comment: