Thursday, December 9, 2010

tag lagi untuk saya....!!!!



assalammualaikum.....

haii.....aper khabar...???
nengok tajuk entri rasanyer kamu da tau da aper benda nyer aku nk tulis kali nie........hehehe....!!!ari tue aku telah ditanya soklan satu persatu bermula dengan abjad A - Z........kali nie tag yg sama jugak bermula dengan A - Z tapi aku kene isi sendiri abjad tersebut dengan bertemakan kehidupan.......agak payah jugakla.....kene berpikir sikitla nie........


amik gambar nie kat dear dinda dya (smart jerk)


tag nie telah ditag oleh empunyer gambar nie.......jadi cik dear dinda dya nie la dier jawapannyer......bacala yea........

segalanyer bermula disini......

A - Abjad
kenapa abjad...???sebab abjad-abjad niela yg pertama sekali aku belajar di tadika beberapa tahun dulu....(ceh beberapa tahun dulu konon).....hehehe.....=)

B - Baragas
niela dier namer panggilan aku walaupun aku xberapa nk trima.....tpi oleh kerana kengkawan da panggilan....layan jerkla........

C - Cerekarama
setiap ari sabtu pukul 10 malam di tv3......kalu cerita tue best slalula aku nengok......klau x best mmgla xnengok........aduyaaiiiiiii

D-Dua puluh enam kali
dan selama 26 kalila aku berpikir untuk menyelesaikan tag yg diberikan cik dear dinda dya nie kerna ader 26 abjad semuanyer.....

E- Emak
mestila emak....sebab saper yg xsayangkn emak ooii........emakla teman rapat masa susah dan senang.....=)

F - Final year project
disebabkan final year project niela aku pening selama satu semester.....huhuhh........

G - Generator
dan disebabkan generatorla aku xdapat balik untuk cuti semester kali nie,,,,,,waaaaa......!!!!!="(

H - Haji
insyaAllah jika berkemampuan aku mahu kesana menunaikannya.......

I - Izhar
nama saya Izhar......sejak dari baru lahir lagi nama sy Izhar xpernah tukar2 dan xder niat pun nk tukar,,,......hihih....

J - Jam
jam sekarang menunjukkan pukul 9.35 pagi........aku masih didepan lattop aku......bila nk sarapan pun xtau,,,,,masih nk siapkan tag nie.......

K - Kaca
Pecah kaca pecah cermin......sudah baca harap komen......hehehe.....!!

L - Lipas
adalah binatang yg paling aku xleh blah.......ahahaha.....kalu nmpak aser macam nk rembat jerk dgn penyapu......

M -Musim
oleh kerana sekrang nie musim hujan.......jadi selimut amat diperlukan.....bila pagi sejuk betulll smpai ke tulang......

N - Nasi
saper yg xmakan nasi kat sini angkat tangan......!!!!!!

O - Otak -otak
fuhhh.....sebut pasal otak-otak nie mmgla enak kalu dimakan bersama yg diatas nie.........xpun sungguh enak dimakan begitu saja.....

P - Pening
aduhhhh.....!!!sampai sini jerk kepala pening kerna nk menyiapkan tag nie sebab lepas nie huruf susah.........kebetulan....hehehee

Q - Que Haidar
hehehehe.....aku xtau nk cari apeer. jadi aku bantaila que haidar......style weei kalu dier berlakoon......

R - Risau.
risaula da masuk bulan disember,,,,ini bermaksud result bila-bila masa jerk bleh keluar........takutnyerr....!!!

ehem,,,,ehem,,,,,rasanyer xperlula aku terangkn dengan lebih lanjut lagi.......cubala klik nengok aper jadi,....!!!

T - Terus
aku teruskan lagi menyiapkan tag nie walaupun xsarapan lagi..........lagi sikit jeerk lagi nie........chaiyok.....chaiyok......

U - Ucapan
Ucapan saya kepada pembaca2 entrii ini diharap anda semua terhibur dengan aper yg telah aku tuliskan untuk anda semua nie,,,,,,

V - Vandalisme
sambungan ucapan diharap anda semua janganla melakukn vandalisme pada blog saya,,,,,,,,,hehehe.......!!!

W - Wang
sangat2 la diperlukan pada masa kini.......nk masuk tandas pun perlukan wang......aku pun heran....tpi xper sbb kalu xbayar saper yg nk bersihkan tandas awam tue..,,,,,

X - Xilisoft
Xilisoft adalah satu software yg aku gunakan untuk menconvert video,movie maker dan macam2 lagila........(xder idea untuk X...)

Y - Yugoslavia
tempat yg aku xpernah pergi dan aku pun xpernah terlintas nk pergi saner......hehehee....jadi sj jerk untuk mengisi ruang Y nie....

Z - Z00
tempat idaman kanak2 untuk pergi lawatan dan jalan2 pada masa dulu dan selamanyer.....




argghhhhh......!!!!!!aku xpercaya aku da berjaya menyiapkannyer dengan jayanye,,,,,,,,,

Kepada cik dear dinda dya,
saya berjaya menyiapkan tag anda dengan perkataan wajib.......kiranyer hutang da langsai ek.......nnti jangan nk tuntut plak yea....dan sekarang saya yg nk tuntut hadiah,,,,,,,hehehe..........





2 comments:

  1. salam...

    wah2

    nak tunggu tag nombor 1-10 heheh

    ReplyDelete
  2. kah3! pecah perut gelak pagi2 ni. paling x leh blah huruf u and v. gila lawak haha!

    eh! ada 1 lg tag. tag utk join blog larian ^^ boleh naikkan trafik blog~

    ReplyDelete